De obicei spăl rulmenții de vaselina veche,înainte de a-i unge, cu un amestec de motorină și benzină. Mai jos nu o să apară operațiunea de spălare.
prima operațiune: demontarea roților față și urcarea atv-ului pe capre.
demontarea fuzetelor față :
se demontează capacul de plastic cu un imbus:
se demontează etrierul cu o cheie tubulară de 13:
se scoate siguranța de la piulița crestată:
se des-filetează piulița crestată și se scoate:
se demontează rulmentul și fuzeta:
se spală și se ung rulmenții. Pentru fiecare roată există 2 rulmenți conici, unul interior și unul exterior, ultimul fiind ușor de spălat și gresat , pentru cel interior am luat vaselină pe o șurubelniță și am introdus-o pe lângă planetară.Pentru o gresare și curățare optimă trebuie demontat brațul față,scoasă planetara și rulmentul.Demontarea totală o fac la câțiva ani.
Montarea se va face în ordinea inversă demontării.
Baftă!
Va salut,
RăspundețiȘtergereSunt nou in comunitatea ATV bacau, stationat in Comuna Barsanesti, foarte aproape de Onesti. As dori sa intru in legatura cu comunitatea din acest judet. apetre83@gmail.com
buna, si eu detin un linhai 300, 4x4, si rotile din fata au joc, intrebarea este cati rulmenti are pe o roata, 1-2 rulmenti, si pe amandoua parti, mersi
RăspundețiȘtergereAi 2 rulmenti pe o roata fata. Unul care se vede in pozele colegului si cealaltă este in langa burduful planetarei
Ștergere